کــــوچ مــی کنـم:)

دیــوونـه بـــازیـهای مـا دوتـا

سلــام بـه همـه ی دوستـــای خـوبم کــه ایــن مـدت تـنهـام نذاشتـن

مــــــا هـم خـوبیـــم همـه چــــیـز عــالیـه و مـــن دارم تلـاش میکنم به برگشتن

به روزای قبلــــم

حـــال خـــوب الانمم مـــدیون آقــــــای وجـودم هستم کــــه تمام بـــدخلـقی

ایـــن روزامـو تحمـل کــــرد:)

یــــه تصمـیم گــــرفتم واســـه کـــوچ کــردن از این وبلاگ

شــــاید از لوکس بلاگ رفتم شایــــد هم...نمیدونم

بــــه هـــر حـال همه چـــــیز بعـد از مشـورت بــا مـرد ایـن وبلاگ مشخص میشه

 

+همتـــــون کـــــه میدونیــــد کـه یـه عــالمه دوستتون دارم همــراهای همیشگیم

+یــــا علی



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت1:33---28 فروردين 1393
یکی بود، یکی نبود

من موندم و اون نموند

من دیدم و اون ندید

من خواستم و اون نخواست

من التماس کردم و اون نشنید

من هستم و اون رفته!

من خستم و اون...
پاسخ:آجی چــــــرا ایــــنقـدر حـــرفـات بغض داره؟


ترلان
ساعت13:48---26 فروردين 1393
نمی‌دانم چرا چشمانم گاهی بی‌اختیار خیس می‌شوند؛
می‌گویند حساسیت فصلی است!
آری... من به فصل فصل این دنیای بی‌تو، حساسم.


ترلان
ساعت0:54---23 فروردين 1393
باور کن این متن لبخند رو لبات میاره،روزتو میسازه♥♥♥♥





هرشب قبل از خواب کسی به تو فکر میکنه♥♥♥♥





حداقل 15نفر تو این دنیا هستن که عاشقتن♥♥♥♥





تنها دلیل واسه وقتی که کسی ازت متنفره اینه که اونا میخوان مثل تو باشن♥♥♥♥





تو این دنیا حداقل دو نفر هستند که برات میمرن♥♥♥♥





تو برای یک کس به اندازه ی دنیا ارزش داری♥♥♥♥





کسی که حتی نمیدونی وجود داره عاشقته♥♥♥♥





موقعی که همیشه بزرگترین اشتباه رو میکنی ی چیز خوب از توش درمیاد♥♥♥♥





همیشه پیروزی هاتو یادت باشه♥♥♥♥





حرف های بد دیگران رو فراموش کن♥♥♥♥





پس اگه عاشق دوستاتی اینو براشون بفرست،از جمله کسی که اینو برات فرستاده♥♥♥♥





امشب...نیمه شب...عشق واقعیت میفهمه دوست داره..!!♥♥♥♥





ی چیز خوب برات تا ساعت 12شب اتفاق میفته وساعت 4 بعد از ظهر فردا میتونی هرجا باشی...





واسه بزرگترین شک زندگیت آماده باشی...♥♥♥♥





اینو واسه 15 نفر تو15 دقیقه بفرست...♥♥♥♥





روز یکیو بساز..کمک کن رو صورت کسی لبخند بیاد...به یکی کمک کن..♥♥♥♥





یادت باشه خیلیا دوست دارن...





دوست...♥♥♥♥





اینو واسه همه دوستات حتی اگه من یکی از اونام بفرست...♥♥♥♥





اگه 4 تا پس بگیری خیلیا دوست دارن...





اگه 7تا پس بگیری خیلیا واقعا عاااااشقتن♥♥♥♥.
پاسخ:مرسی اجی مرسی که تنهامون نمیذاری


ترلان
ساعت14:10---19 فروردين 1393
اجی منو بیخبر نزاریااااا

هرجا رفتی بهم ادرست و بده
پاسخ:حتما آجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 19 / 1 / 139311:14 AM shiNy GiRl |